مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از ابتدای امسال ۱۰ میلیون مترمربع اراضی در استان تهران برای قانون جوانی جمعیت آماده شده است.

آیین واگذاری زمین به ۲هزار و ۵۰۰ خانواده ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان تهران امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امروز  به ۲ هزار و ۵۰۰  خانواده‌ دارای ۳ فرزند یا بیشتر  به میزان  ۱۰۷۲ قطعه در سطح شهرستان‌های استان تهران واگذار می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعدادی از این  قراردادهای منعقد شده امروز تحویل داده می‌شود و مابقی قراردادها  به زودی آماده می‌شود و از فردا متقاضیان می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها مراجعه کنند .

او می گوید: این  اراضی  رایگان است و طبق  دستور رئیس جمهور  با تلاش بی‌وقفه در استان تهران در سطح ادارات شهرستان راه و شهرسازی این اراضی آماده شده  است. در استان تهران با توجه‌ به مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد  تامین زمین سخت است اما از ابتدای امسال  نزدیک به ۱۰ میلیون مترمربع با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و در کمیسیون‌های  مختلف و زیربنایی و شورای عالی معماری و شهرسازی این  اراضی تامین شده است.

جنتی افزود: تامین  این زمین ها پیگیری شده و در حال حاضر قطعه بندی شده‌اند. بسیاری از کشورها به سمت پیری رفته‌اند که خوشبختانه با تدبیر ویژه و دستور مقام معظم رهبری  این دستور تبدیل به قانون شده و در خدمت شما هستیم. ما در پویش‌های بعدی هم آمادگی داریم و برای مابقی  افراد که ثبت‌نام کردند نیز اراضی تامین می‌شود. در بحث نهضت ملی مسکن آمادگی داریم و برای افرادی که  تایید نهایی شده و  متقاضی موثر هستند  عملیات  ساخت و ساز پروژه‌های نهضت ملی مسکن شروع شده است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار