مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: بیش از ۲۵۷ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در استان اصفهان اجرا شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: با هدف جهاد خدمت‌رسانی در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲۵۷ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب توسط آبفای استان اصفهان اجرا شد.

حسین اکبریان  افزود: با هدف جهاد خدمت‌رسانی در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲۵۷ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب توسط آبفای استان اصفهان اجرا شد.

او گفت:  از این مقدار ۲۰۴ کیلومتر مربوط به توسعه، اصلاح و اجرای خطوط انتقال آب بوده و بیش از ۵۳ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب بوده است.


اکبریان با بیان اینکه ارائه خدمات پایدار به مردم استان اصفهان از نخستین و مهم‌ترین وظایف شرکت آبفا است، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری در شهرستان خمینی‌شهر ۲۶ کیلومتر، شهر اصفهان ۲۴ کیلومتر و شهرستان دهاقان ۱۴.۱ کیلومتر به ترتیب بیشترین لوله‌گذاری آب انجام شده است.


مدیرعامل آبفای استان اصفهان در خصوص بیشترین لوله‌گذاری بخش فاضلاب بیان کرد: در شهر اصفهان ۲۷.۵ کیلومتر، برخوار ۶.۳ کیلومتر و خوانسار ۵.۵ کیلومتر اصلاح و توسعه لوله‌گذاری فاضلاب انجام شده است.


او اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدمات ارائه شده را از وظایف این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین دو وظیفه مهم است که در بیانات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.