جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: افراد شروری که با تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت ۲ شهروند در شهرستان چابهار باعث مجروح شدن آنان گردیده بودند، در یک اقدام پلیسى دستگیر شدند.

 سرهنگ مرتضی جوکار  بیان داشت: در پی وقوع تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت شهروندان در شهرستان چابهار توسط افراد ناشناس که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان چابهار قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس اطلاعات شهرستان چابهار، در نهایت هویت متهمین مشخص و ۲ نفر از عاملین اصلی این تیراندازی در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب از متهمین کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمین که پس از انتقال به یگان انتظامی تحت بازجویی پلیس قرار گرفتند، با توجه به مستندات ارائه شده چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت شهروندان به علت اختلافات قبلی اعتراف کردند.

 سرهنگ "جوکار" در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمین به مراجع قضائی افزود: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: رعب و وحشت ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار