فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند در این شهرستان در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل، به سمت خودروی یک شهروند و ایجاد رعب و وحشت و متواری شدن عامل این تیراندازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی قرارگرفت.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شدکه شخصی به علت اختلافات قبلی با سلاح کلاش به سمت خودروی یکی از آشنایان خود اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب خسارت به خودروی وی شده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

 فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: در این راستا با تحقیقات گسترده و اقدامات صورت گرفته توسط ماموران انتظامی در نهایت عامل این تیراندازی در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش در یکی از محلات شهر زابل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن یک قبضه سلاح کلاش کشف و ضبط شد.

 سردار "جلیلیان" در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود وپلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

  

برچسب ها: فراجا ، رعب و وحشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس محمدی
۱۲:۱۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
سلام.ایکاش افغانی ها را هم به این سرعت که غارتگر جان و مال و امنیت مردم هستند به کشورشان بر میگردانیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
یه فکری برای خوزستان و سلاح های گرم موجود در این استان بکنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۳ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
پس قبلا مقامات تیر اندازی را تکذیب کرده بودن // حالا شما میفرمائید دستگیرش کردیم ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
در زابل بوده نه زاهدان که شایع کرده کریمی وطن فروش اول خبر را خوب بخوان بعد افاضه کلام بفرمائید
آخرین اخبار