مدیرکل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت : ۳۲ برنامه پدافند غیرعامل نظیر ارتقای زیرساخت و امنیت فیزیکی، داشتن ژنراتور برق و ارتقای امنیت سایبری به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی استان طی امسال ابلاغ و تاکید شده است.

رسول مجد مدیرکل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه در شورای پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت : با در نظر گرفتن ضرورت و اهمیت تدابیر پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های عمومی در مواجهه با حوادث احتمالی و غیرمترقیه انتظار می‌رود دست کم یک درصد بودجه سالیانه هر نهاد به این موضوع اختصاص یابد که قانون بر آن تاکید و تصریح دارد.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های پدافندغیرعامل سهمیه اعتباری خود را از پایتخت بطور جدی پیگیری کنند.

وی با یادآوری گستره وسیع پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف امنیتی، سایبری و اطلاعاتی، سلامت و زیرساخت‌ها از تفاهم نامه با دانشگاه رازی کرمانشاه برای راه اندازی یک مرکز پژوهشی به منظور سنجش نیاز‌های پدافند غیرعامل استان خبر داد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه بر اهمیت تدابیر پدافند غیر عامل در راستای پیش بینی حوادث، بحران‌ها و برنامه ریزی برای پیشگیری از آن‌ها تاکید کرد و خواستار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر در این باره شد.

مجد با اشاره به پیش رو بودن هفته پدافند غیرعامل از دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه خواست تا برنامه و رزمایش‌های لازم در این زمینه را عملیاتی کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.