دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در اصفهان گفت: تعدادی از مهمانان رویداد مصطفی (ص)تجربیات و دستاورد‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با اعضای موسسه رویان به اشتراک می‌گذارند.

دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در اصفهان گفت: تعدادی از مهمانان رویداد مصطفی در بازدید از موسسه رویان اصفهان، تجربیات و دستاورد‌های خود در حوزه‌های مرتبط را با اعضای این موسسه به اشتراک می‌گذارند.

حسین ربانی با اشاره به بازدید تعدادی از مهمانان خارجی این رویداد امرو از موسسه رویان اصفهان و آشنایی با دستاورد‌ها و فعالیت‌های این پژوهشکده  افزود: اولین برنامه برای حضور مهمانان در موسسه رویان، بازدید کامل از همه آزمایشگاه‌ها و امکانات پژوهشکده زیست فناوری بود که در طی این بازدید با بروزترین فعالیت‌های این مجموعه آشنا شدند.

دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در اصفهان تصریح کرد: در این برنامه  مهمانان از آزمایشگاههایی که در زمینه‌های جنین‌شناسی، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت، ژنتیک و نانو، پروتئین‌های نو ترکیب و آندرولوژی فعالیت دارند بازدید کردند.

او  با اشاره به برگزاری نشست تبادل تجربیات با بازدیدکنندگان موسسه رویان گفت: در انتهای برنامه، نشست مشترکی با حضور اعضای هیئت علمی و سایر اعضای پژوهشکده رویان و مهمانان برگزار می‌شود که پس از شناخت نسبی هر دو طرف از فعالیت‌های یکدیگر، تبادل تجربیات انجام شده و برنامه‌ریزی برای همکاری و ارتباطات علمی میان دو طرف انجام شود.

ربانی  تاکید کرد: برگزاری رویداد‌های این چنین در شهر اصفهان باعث آشنایی دانشمندان جهان با دستاورد‌ها و فعالیت‌های استان اصفهان می‌شود و به طور قطع زمینه‌های خوبی در حوزه‌های علمی و تجاری‌سازی فعالیت‌ها ایجاد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.