دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در اصفهان گفت:مهمانان رویداد مصطفی فردا (شنبه هشتم مهرماه) از پژوهشکده رویان اصفهان بازدید می‌کنند.

دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در اصفهان گفت: تعدادی از مهمانان خارجی این رویداد روز شنبه (هشتم مهر ماه) از موسسه رویان اصفهان بازدید و با دستاورد‌ها و فعالیت‌های این پژوهشکده آشنا می شوند.


حسین ربانی افزود: اولین برنامه برای حضور مهمانان در موسسه رویان، بازدید کامل از همه آزمایشگاه‌ها و امکانات پژوهشکده زیست فناوری و آشنایی با بروزترین فعالیت‌های این مجموعه است.


دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در اصفهان افزود: این میهمانان قرار است از آزمایشگاه‌هایی در زمینه‌های جنین‌شناسی، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت، ژنتیک و نانو، پروتئین‌های نو ترکیب و آندرولوژی بازدید کنند.


ربانی با اشاره به برگزاری نشست تبادل تجربیات با بازدیدکنندگان موسسه رویان گفت: این نشست به منظور تبادل تجربیات و برنامه‌ریزی برای همکاری و ارتباطات علمی میان دو طرف برگزار خواهد شد.


او  تاکید کرد: برگزاری رویداد‌های این چنین در شهر اصفهان باعث آشنایی دانشمندان جهان با دستاورد‌ها و فعالیت‌های استان اصفهان می‌شود و به طور قطع زمینه‌های خوبی در حوزه‌های علمی و تجاری‌سازی فعالیت‌ها ایجاد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار