رئیس هیات ووشو استان اردبیل گفت: موفقیت‌های ووشوی این استان نتیجه یک برنامه‌ریزی درازمدت است.

هوشنگ افشار با اشاره به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی ووشوی اردبیل گفت موفقیت‌های ووشو استان از سال ۱۳۹۰ شروع شده و طی سال‌های اخیر چندین قهرمان جهان در این استان پرچم کشورمان را در میادین جهانی آسیایی و بین‌المللی به اهتزاز درآورده‌اند که از جمله آنها می‌توان جواد آقایی، جعفرشیرزاد علی حسین‌پور و عرفان محرمی را نام برد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل می گوید: در ادامه این موفقیت‌ها یوسف صبری موفق شد در مسابقات آسیایی با اقتدار حریفان خود را شکست داده و پرچم کشورمان را در این مسابقات مهم به اهتزاز درآورد.

او با اشاره به سطح مسابقات هانگژو افزود: بازی‌های آسیایی بالاترین و معتبرترین و مهم‌ترین مسابقات در این قاره است که از اعتبار خاصی برخوردار است و تمامی کشورها سرمایه‌گذاری زیادی برای درخشش ورزشکاران خود در این میدان بزرگ می‌کنند تا موفق به کسب مدال شوند.

افشار تصریح کرد: در مسابقاتی در این سطح حریف آسان وجود ندارد و هر کدام از حریفان یوسف صبری عنوان‌دار بوده و حرف برای گفتن دارند اما صبری با تلاش و تمرینات فشرده و برنامه‌ریزی هیات ووشو استان و فدراسیون از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بود به طوری که توانست تمامی حریفان خود را با اقتدار شکست دهد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل گفت: در صورت تامین زیرساخت‌های لازم ووشوی اردبیل می‌تواند بیش از پیش در میادین بین‌المللی بدرخشد و برای کشورمان مدال‌آوری کند.

افشار با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و متولیان ورزش استان اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی برای استقبال شایسته از این قهرمان ارزنده استان و کشورمان هستیم و به احتمال زیاد روز دوشنبه این مراسم برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.