نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار در پیامی مشترک، سالروز ولادت با سعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم و آغاز هفته وحدت را به عموم مسلمانان تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طول تاریخ ارزشمند اسلام عزیز همواره دشمنان در پی وارد کردن خدشه به وحدت شیعه و سنی بوده و امروزه لزوم توجه و هوشیاری نسبت به این دسیسه ایادی کفر بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت، پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) در واقع زمانی مناسب برای انعکاس و تقویت وحدت در جامعه عظیم مسلمانان جهان است.

ایران اسلامی با رهبری زعیمی عالیقدر و مرجعی جامع الشرایط که آگاه به مسائل روز جهانی است به عنوان کشوری مقتدر توانسته است به پایگاه وحدت و انسجام و البته مقابله با ظلم و ستم در دنیا مبدل شود و قدرت‌های جهانی، اعتباری ویژه برای آن قائل شوند.

بی تردید گلستان با همبستگی و همراهی اهل تسنن و تشیع در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نبرد اقتصادی و تمامی گردنه‌های سختی که دشمنان قسم خورده نظام رقم زده اند، توانسته است به الگویی ارزشمند از اتحاد، همدلی و وحدت تبدیل شود.

اینجانبان هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) را به تمامی گلستانیان گرامی اعم از شیعه و سنی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت موجود در نگارستان اقوام ایران زمین و همراهی همه دلسوزان استان بتوانیم با قدرت و قوت در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم و سرزمین برادری را بیش از پیش در سطح بین الملل معرفی نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.