نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: مسلمانان باید مرجعی برای حل مشکلات بین خودشان داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی امروز در همایش وحدت که در گنبدکاووس برگزار شد گفت: سالیانه یکی از کشور‌های مسلمان مانند ایران، عراق و یا اندونزی و سایر کشور‌ها میزبان این مجمع باشند تا وحدت مسلمانان جهان بیش از پیش حفظ شود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ادامه با بیان اینکه کشور‌های مسلمان باید مرجعی برای رسیدگی به اختلافات بین خود داشته باشند افزود:این زیبنده‌ی کشور‌های مسلمان نیست که بیگانگان برای حل اختلافاتشان پادرمیانی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به شعار زن، زندگی، آزادی گفت:چه کسی باور می‌کند آمریکایی‌هایی که، مردم ژاپن را بمباران کردند، دلسوز حقوق بشر به وِیژه زنان باشند.

او با بیان اینکه ۲۰۰ تروریست در یک سال گذشته در نقاط مختلف کشور دستگیر شده اند افزود:این تروریست‌ها تکفیری که از داعش، منافقان، سلطنت طلب‌ها و یا وهابی‌ها بودند قصد نا امنی در کشورمان را داشتند که توطئه‌ها و تهدید هایشان برملا شد.

در همایش وحدت که امروز در گنبد کاووس برگزار شد آخوند قزل امام جمعه اهل سنت مراوه تپه و آخوند عبدالباسط قره باش مدیر مرکز اسلامی گنبدکاووس هم بر حفظ وحدت بین اهل تشیع و تسنن تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.