عبداللهی گفت: شهرداری‌های استان باید درآمدهای حاصل از ارزش افزوده را برای پروژه‌های عمرانی در محله‌های کمتربرخوردار هزینه کنند.

استاتدار البرز ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های محله‌های محروم برای ارائه خدمات به مردم بهره برداری شود، گفت: امکانات ورزشی مدارس باید در ساعات فراغت و روزهای تعطیل در اختیار مردم محله بویژه بانوان قرار گیرد، همچنین محوطه مدارس برای برگزاری مسابقات محلی مورد استفاده قرار گیرد.

او افزود: این امر باید طی تفاهم نامه و هم افزایی مدیران کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، اداره کل اجتماعی، نماینده معاونت عمران استانداری و مدیران محله اجرایی شود.

در این نشست مسائل و موضوعات محله حیدرآباد توسط مدیر خانه محله گزارش شد و استاندار البرز با ارجاع موارد به مسئولان مربوطه خواستار تسریع در رسیدگی و حل مشکلات شد.

عبداللهی در این رابطه گفت که ضرورت دارد که ۱۰ اقدام اساسی در جهت توانمندسازی و ایجاد رفاه در ۶۶ محله محروم با نصب بنر اطلاع رسانی شود و روند اجرای آن مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: شهرداری‌های استان باید درآمدهای حاصل از ارزش افزوده را برای پروژه‌های عمرانی در محله‌های کمتربرخوردار هزینه کنند.

او افزود: اگر این اقدام بدرستی صورت گیرد شاهد تحول بزرگی در توانمندسازی و ارتقا رفاه محله‌های محروم خواهیم بود.

عبداللهی گفت: شهرداری‌ها باید از روند اقدامات صورت گرفته در محله‌های هدف در قرارگاه گزارش دقیق ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به آغاز هفته وحدت، افزود: جشن و سرور در این هفته در محله‌های محروم با شور و نشاط بیشتری برگزار می‌شود، همچنین فردا جمعه ۷ مهرماه جشنی متمرکز در محل امامزاده حسن (ع) تا مصلای نماز جمعه کرج برپا می‌شود که از تمامی مردم شریف استان دعوت می‌شود، حضور بهم رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.