بازی های آسیایی هانگژو؛

الهه منصوریان: داوران امتیازات من را ندادند/ در مسابقات جهانی جبران می کنم

عضو تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان گفت: من در فینال بازی های آسیایی با تمام وجود جنگیدم، اما داوران امتیازات من را ندادند.

الهه منصوریان ملی پوش ووشو کشورمان درباره کسب چهارمین مدال نقره اش در بازی‌های آسیایی هانگژو و اینکه چرا در کسب مدال طلا ناکام بود، گفت: من در فینال با تمام وجود جنگیدم، اما  داوران کم لطفی کردند. به نظرم من بازی را بردم، اما میزبان چین است و این رشته ورزشی متعلق به چینی هاست و رقیب قدیمی با این بازیکن بودم و امتیازات من را ندادند. دیگر چاره‌ای نیست. مسابقات جهانی ۲ ماه دیگر است و قطعا آن جا جبران می‌کنم.

 منصوریان درباره ناراحتی اش از کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی گفت: این رقیب  قدیمی ام است و ۵ سال است تمرین می‌کنیم و مسابقه با هم می‌دادیم و سال ۲۰۱۵ مربی همین ورزشکار چینی هدایت تیم ایران را برعهده داشت و من و حریفم شناخت خوبی از یکدیگر داریم. بازی در دست خودم بود و به هیچ عنوان بازی دست ورزشکار چینی نبود و برنده میدان بودم و فقط داوران ندیدند.

او افزود: خیلی ناراحت بودم که داوران این صحنه را ندیدند و من به هیچ عنوان اگر امکانات کمی هم داشته باشم و شرایط سختی داشته باشم کم نمی‌گذارم. من از سال ۲۰۱۸ در چین تمرین  و مسابقه می‌دهم و با چینی‌ها مبارزه کردم وهمه آن‌ها را می‌شناسم و از من ترس دارند و شناخت خوبی هم از من دارند، اما ناراحتی ام این بود که چرا داوران به من امتیاز ندادند. من ۴ دوره در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم و خدا نباید این را ببیند و یک طلا بگیرم. اینجا من کم نگذاشتم و ناراحتی ام فقط به خاطر همین موضوع بود.

منصوریان درباره نفوذ چینی ها باعث شد که رای داورها تغییر کند، گفت: به نظرم همین طور بود. شک ندارم که مثلا یک هوکو می زدم بعضی ها را داورها امتیاز می دادند و بعضی ها را امتیاز نمی دادند. حریف چینی ام لمس می کرد و هوکو صدا می داد امتیاز را به او می دادند. هر جند در راند اول با وجود شرایطی که چینی ها به وجود آوردند اختلاف یک امتیاز بود و راند دوم هم همین طور بود. چاره ای نیست و ان شا الله در مسابقات جهانی جبران کنیم. چینی هم می داند بازنده بازی بود.

منصوریان درباره اینکه در دوره بعدی بازی‌های آسیای هم حضور خواهد داشت، گفت: نمی‌دانم بستگی دارد که آماده باشم. اگر فدراسیون و تیم ملی ووشو به حضورم نیاز داشته باشند و اگر در تیم ملی باشم قطعا تا آخرین لحظه  مبارزه می‌کنم.

او درباره پیش بینی اش از رقابت‌های جهانی گفت: شرایط مسابقات جهانی بهتر است، چون آمریکا میزبان است و این میزبانی دست چینی‌ها نیست و ان شا الله در آن جا طلا بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار