مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد:

مساله‌محوری در فعالیت تشکیل‌های دانشجویان به مطالبه‌گری می‌انجامد

مهدیون گفت: مطالبه‌گری و توسعه دامنه فکری دانشجویان از دستاورد‌های فعالیت‌های تشکیلاتی به صورت مساله‌محور در این دانشگاه است.

سیدحمید مهدیون مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کشور  در نشست هم اندیشی تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان یکی از نتایج فعالیت‌های تشکیلاتی را رشد و توسعه دامنه فکری افراد دانست و گفت: تشکل‌ها باید مسأله‌محور باشند، کنش‌پذیری در حل مسائل با تحقیق، مطالعه وکوشش همراه است و فرد تشکیلاتی، چون دارای رویکرد مسأله‌محور است، در نتیجه هم مطالبه‌گری خواهد کرد و هم در بررسی و ارائه راه حل مسائل واقع بینانه و واقع گرایانه رفتار می‌کند.

وی بر برنامه‌ریزی و ایفای نقش تشکل‌های اسلامی در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه، نقش تشکل‌های اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و به بیان سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی دانشگاه پرداخت.

مهدیون گفت: آیین نامه تأسیس و شیوه نامه فعالیت تشکل‌های اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی به استناد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و ابلاغ شده است و تسهیل در مراحل تأسیس و آغاز فعالیت تشکل‌های اسلامی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در ارزیابی عملکرد و نتیجه‌گرایی فعالیت‌های تشکل‌ها کیفیت بسیار حائز اهمیت است و یک شخص آموزش‌دیده با رویکرد تشکیلاتی و با عملکرد مطلوب، در ابعاد مختلف، تأثیر بسزایی در هدایت افکار و رفتار افراد جامعه دانشجوئی، دانشگاهی و حتی غیردانشگاهی خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم مقبولیت تشکل‌ها در بین دانشجویان، تصریح کرد: تشکل‌ها نمی‌توانند و نباید از جامعه دانشجویی جدا باشند و حمایت دانشجویان از تشکیلات و فعالیت‌های آن بسیار اهمیت دارد و اثرگذاری تشکل‌ها در جامعه منوط به حمایت و همراهی جامعه دانشگاهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.