مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۵۸۲ یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره یکصد و یازده شهید فرهنگی و ۴۷۱ شهید دانش‌آموز با عنوان لاله‌های روشن در مدارس استان برگزار می‌شود.

علی موحدی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبستان شهید خضر رنجبر عالیشهر در گلزار شهدای بهشت صادق (ع) عنوان کرد: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و تربیت نسلی مانوس با شهدا، از مهمترین برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: تقدیم ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۴ هزار معلم شهید در دفاع هشت ساله از آرمان‌های اسلامی و ملی، بخش مهمی از کارنامه درخشان آموزش و پرورش است.

موحدی خطاب به دانش‌آموزان مدرسه شهید رنجبر گفت:دانش‌آموزان دهه شصتی با اهدا جان خود به عنوان مهمترین سرمایه زندگی‌شان، اجازه ندادند که ذره‌ای خاک میهن به دست دشمن بیفتد و حالا نویت شما دهه نودی‌ها است تا در سنگر علم آموزی، برای کشور افتخارآفرینی کنید.

وی تاکید کرد: اداره کل آموزش و پرورش از هر اقدامی که به تقویت فرهنگ شهادت در جامعه انجام شود، حمایت می‌کند.

مدیر دبستان شهید رنجبر عالیشهر در این آیین گفت: در هفته آغازین بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دانش‌آموزان این مدرسه با حضور بر سر مزار مطهر شهید خضر رنجبر، با آرمان‌های این شهید والامقام تجدید پیمان کردند.

حسن محدث‌زاده افزود: در سال تحصیلی جدید، برای اولین بار، یادواره شهید رنجبر در مدرسه‌ای که به نام ایشان مزین و متبرک است، برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.