نماینده ولی فقیه :

ایمن سازی خانواده‌ها از آسیب های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تحکیم بنیان خانواده از موضوعات مهم در جامعه است و باید ایمن سازی خانواده از آسیب های اجتماعی جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: پرداختن به موضوع خانواده اصلی‌ترین موضوع در شورای فرهنگ عمومی است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: دولت باید با توجه به حساسیت موضوع فرهنگ در کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری اهمیت ویژه‌ای نسبت به حوزه فرهنگ عمومی داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در استان تصریح کرد: موضوعاتی مانند فضای مجازی جهاد تبیین، افزایش جمعیت، خانواده، عفاف، حجاب و سبک زندگی اسلامی و وحدت بین مذاهب از مباحث مهم و اولویت دار شورای فرهنگ عمومی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه تحکیم بنیان خانواده را از موضوعات مهم در جامعه کنونی برشمرد و گفت: ایمن سازی خانواده‌ها از آسیب اجتماعی، موضوعی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

لزوم تمهید برنامه‌های ویژه و اثرگذار برای هفته وحدت ضروری است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: نهاد‌های مسوول و مراکز فرهنگی تمهیدات ویژه و اثرگذار برای هفته وحدت امسال داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: وحدت بین مذاهب اسلامی به‌ویژه در استان ما اهمیت زیادی دارد و امیدواریم در این ایام، برنامه‌های خوبی به‌ویژه در این استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه افتراق باعث می‌شود که عزت مسلمانان از بین برود، تاکید کرد: اگر وحدت وجود داشته باشد عنایت الهی هم خواهد بود و باید توجه داشته باشیم که تفرقه القائات شیطان است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: موضوع وحدت به ویژه در استان ما بیشتر از سایر استان‌ها اهمیت دارد و مراکز فرهنگی تلاش کنند تا برنامه‌های خوبی اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: البته هفته وحدت، یک نماد است و باید در طول سال برنامه‌های مبتنی بر وحدت داشته باشیم.

وی همچنین بر تالیف سند جامع فرهنگی در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: امیدواریم در این خصوص اقدامات ویژه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.