سردار سالمی مطرح کرد؛

لزوم تبیین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس در جامعه

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس گفت: نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ارزش‌ها و دستاورد‌های آن دوران باید در جامعه تبیین شود.

سردار کورش سالمی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس در مراسم گرامیداشت روز سرباز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین روز سرباز، اظهار کرد: نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ارزش‌ها و دستاورد‌های آن دوران باید به صورت ویژه و گسترده در جامعه تبیین شود.

او افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تکیه بر خودباوری و قدرت ایمان توانستند رشادت‌ها و جان فشانی‌های زیادی از خود نشان دهند تا دشمنان نتوانند یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به تسخیر خود در آورند.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: امروز نیز دشمنان ایران اسلامی با شیوه‌های مختلفی از جمله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی می‌کنند بنیان خانواده‌ها را متزلزل و به تبع آن به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند، ولی با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری مردم به مانند همیشه در این مسیر ناکام می‌مانند.

سردار سالمی تصریح کرد: نقش سربازان در ارتقای نظم و امنیت جامعه بی بدیل است و ما به وجود شما سربازان افتخار می‌کنیم.

او، بهترین دروان زندگی را دوران خدمت مقدس سربازی عنوان کرد و ادامه داد: در طول خدمت فرصت‌ها را غنیمت شمارید تا بتوانید از تجارب گرانبهایی که به دست می‌آورید، در زندگی خود استفاده کنید.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: افتخار ما این است که سرباز ولایت و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت هستیم که ارزش‌های والایی نظیر ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در آن جاری است.

سردار سالمی با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سربازان، افزود: به عنوان سربازان ولایت تا جان در بدن داریم در جهت حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

او تصریح کرد: سربازان سرمایه‌های با ارزشی هستند که باید به مشکلات آنان رسیدگی شود و ما به سربازان به چشم برادرانی نگاه می‌کنیم که در کنار ما وظیفه سنگین تأمین امنیت را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار