معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از طراحی سامانه ناظر برای نخستین بار در همدان در راستای کنترل بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها خبر داد.

سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه در راستای کنترل بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها تیم‌های نظارتی و شدت نظارت افزایش پیدا کرده است گفت: سامانه ناظر نیز در این راستا طراحی و در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه به منظور اطلاع‌رسانی عمومی سامانه ناظر، باید تمام اطلاعات اتحادیه‌ها در سامانه ثبت شود افزود: هم اکنون در مراحل پایانی ثبت ۴۹ اتحادیه موجود در سامانه ناظر هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه طی روز‌های آتی این سامانه رونمایی می‌شود تاکید کرد: مردم با وجود این سامانه می‌توانند از قیمت‌ها کالا و خدمات مطلع شوند و نوعی نظارت و کنترل در پی دارد.

حسینی افزود: چنانچه شهروندان شکایتی از واحد‌های صنفی داشته باشند می‌توانند موضوع شکایت را در این سامانه به ثبت برسانند تا در اولین فرصت رسیدگی شود، بنابراین دیگر قابلیت سامانه پیگیری شکایات مردمی است.

او در پایان با اشاره به اینکه سامانه ناظر برای نخستین بار در استان و کشور اجرایی می‌شود و در راستای کنترل قیمت طراحی شده است گفت: اصناف نیز در اجرایی این سامانه مشارکت خوبی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار