معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: در اسفند هر هفته میانگین هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار توسط دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌ها انجام می‌شود.

اسدالله ربانی مهر گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی خوب دستگاه‌های نظارتی طرح تشدید نظارت‌ها در شهرستان همدان به خوبی در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه در اسفند ماه هر هفته میانگین ۱۴۰۰ بازرسی از بازار توسط دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌ها انجام می‌شود که تأثیرگذاری خوبی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار داشته است؛ افزود: بیشتر نظارت‌ها از نانوایی‌ها و کالا‌های اساسی است که توسط ادارات صمت، جهاد و اتاق اصناف انجام می‌شود و به صورت هفتگی گزارش‌ها به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود

معاون فرماندار همدان تصریح کرد: اداره کل تعزیرات استان همدان، بیشترین همکاری را با گشت‌های نظارتی دارد و به صورت تمام وقت به پرونده‌های متخلفین رسیدگی می‌کند.

ربانی مهر افزود: تمام کالا‌های اساسی بازار بر اساس قیمت مصوب و با یارانه دولتی توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین کالا‌ها وجود ندارد.

او گفت: اتاق اصناف همدان باید عملکرد اتحادیه‌ها را در عرضه کالا‌های اساسی مورد ارزیابی قرار دهد و برای سال آینده نیز این مهم به جد در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.