برنامه ریزی برای آموزش ۵۹۰ هزار سرباز

مشاور ارشد قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: برنامه ریزی شده تا امسال ۵۹۰ هزار نفر سرباز از بین نیرو‌های مسلح کشور زیر پوشش مهارت آموزی در بخش عمومی و تخصصی قرار گیرند.

جلسه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با هدف ارتقای مهارتی کارکنان وظیفه در راستانی نیاز‌های مهارتی بازار کار برگزار شد.

سردار موسی کمالی  مشاور ارشد قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح  گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز تاکنون در طرح مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح گواهی نامه مهارتی دریافت کردند و مهارت آموزی ۵۹۰ هزار سرباز برای امسال برنامه ریزی شده است.

سردار موسی کمالی افزود: از ۶ سال گذشته تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ سرباز از بین نیرو‌های مسلح کشور در آموزش‌های مهارتی شرکت کرده اند.

وی گفت: هر سرباز بدون مهارتی که وارد نیرو‌های مسلح کشور می‌شود باید تا قبل از ترخیص شدن دست کم یک مهارت را بیاموزد و در این راستا ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز از سرباز‌ها حمایت خواهد کرد.

مشاور ارشد قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح از برگزاری مسابقه مهارتی در بین سربازان نیز خبر داد و افزود: این مسابقه در بین نیرو‌های مسلح کشور با هدف تشویق سربازان برای مهارت افزایی، شناسایی افراد دارای مهارت و تشویق سربازان به بحث‌های آموزش و مهارت برگزار می‌شود.

برچسب ها: سرباز ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.