واگذاری ۶۷ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۶۷ قطعه زمین در شهر جدید مجلسی به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد.

حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۶۷قطعه زمین در شهر جدید مجلسی، ۵۰ قطعه در دهاقان، ۱۷ قطعه در آران و بیدگل، ۱۷ قطعه در خوانسار، ۱۰ قطعه در فریدن، هشت قطعه در فریدونشهر، هشت قطعه در نطنز و هفت قطعه در شاهین شهر به متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهدا می‌شود که عصر امروز بصورت نمادین در شهر مجلسی از توابع شهرستان مبارکه واگذار شد.


حمیدرضا فلاح افزود:امروز در شهر مجلسی بصورت نمادین مدارک ۶۷ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داده شد و مدارک ۱۱۷ قطعه زمین دیگر در سایر شهر‌ها نیز به واجدان شرایط اهدا می‌شود.


او با بیان اینکه در ۱۰۸ شهر استان تأمین زمین در دستور کار است گفت:زمین‌ها تأمین شده و در مناسبت‌های آینده به متقاضیان داده می‌شود.


در ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مقرر شده به کسانی که فرزند سوم به بعدشان از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، یک قطعه زمین ۲۰۰ متری در خارج از کلان شهر‌ها یا در شهر‌های جدید و یا در زادگاهشان داده می شود.


این زمین‌ها رایگان است، اما بعد از ۲ سال فقط هزینه آماده سازی زمین از آن‌ها گرفته می‌شود و طی هشت سال و به صورت قسط بندی شده دریافت می‌شود.


براساس آمار موجود تعداد خانوار‌های متقاضی مشمول این قانون در کشور بیش از ۳۰۰ هزار نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.