مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: با توجه به نیاز استان و دغدغه های موجود برای ساماندهی صنوف مزاحم شهری در شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد برای استقرار صنوف آلاینده واگذاری زمین آغاز شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدرضا باقری با بیان این مطلب،افزود: تصمیم برای انجام این کار توسط شرکت شهرکهای صنعتی گرفته شد و این شرکت نیز با تهیه طرح های لازم و اخذ موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در حداقل زمان ممکن فاز اول این کار را برای ساماندهی صنوف آلاينده و مزاحم شهري به انجام رساند..

وی اضافه کرد: این طرح در پنج فاز برای استقرار واحد های صنفی مزاحم شهری در داخل شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد ( بیدک ) ساماندهی شده به طوری که واحدهای آلاینده مرتبط با صنایع فعال در شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد در این بخش استقرار داده می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تصریح کرد:برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری 31 هکتار زمین در حاشیه شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد در نظرگرفته شده که تا كنون با آماده سازي فاز 1 تعداد 35 واحد صنفي در زمينه مصالح ساختماني و سنگ فروشي،با اين شركت جهت استقرار،عقد قرارداد کرده اند.

باقري گفت : اراضي واگذار شده به اين واحدهاي صنعتي در متراژهاي 180 تا 300 متري بوده است و نحوه پرداخت آن به صورت 25 درصد نقد و مابقي در اقساط 30 ماهه دريافت مي شود..

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان مهمترین مزیت استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری در شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد را برخوردار بودن از زیر ساخت های آب ، برق، گاز و تلفن اعلام کرد و گفت: بزودی این شهرک به شبکه اینترنت پر سرعت نیز متصل می شود.

وی افزود:در پنج فاز پیش بینی شده براساس اولویت های شهر بجنورد واحدهای صنفی مزاحم شهری به این مکان استقرار داده می شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.