مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: طول راه های استان حدود هشت هزار کیلومتر می باشد که ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی آن شناسایی شده است.

مرتضی شیروانی اظهار داشت: امسال ۲۲ نقطه برای رفع حادثه تعریف شده است که انتظار می رود با همکاری وزارت راه و شهرسازی، به ۳۰ نقطه ارتقا یابد و اعتبار آن در سطح ملی تامین شود.

وی ادامه داد: ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه های لرستان، جاده روستایی است که از این مقدار نزدیک به ۹۰۰ کیلومتر هنوز خاکی بوده و آسفالت نشده است ، اداره کل راهداری استان پارسال با آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی رتبه دوم کشور را در این حوزه کسب کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: ۱۲۰ کیلومتر نیوجرسی در طول راه‌های لرستان پیش از این نصب شده بود که با اقدامات دولت سیزدهم، طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۰ کیلومتر نیوجرسی جهت ایمن‌سازی مسیرهای ارتباطی استان اجرا شده است.

شیروانی یادآور شد: با توجه مسائل و مشکلاتی که رانندگان در تامین قطعات مصرفی دارند، انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی تدابیری جهت تامین قطعات، روغن مصرفی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل دولتی به خصوص برای لرستان انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.