همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، همزمان با چهارمین روز از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

مراسم زنگ عاطفه‌ها در تهران با حضور رضا‌مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد و دیگر مدیران وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد در دبیرستان دخترانه شهید عاصمی منطقه ۹ برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد ربیع‌الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: کمیته امداد از ابتدای انقلاب در کنار ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان، یک هدف بزرگ‌تر نیز مدنظر داشت.

وی افزود: در اهداف بلندمدت کمیته امداد، توجه به استعداد‌ها و بروز آن درجامعه هدف دیده شده است که تحقق این مساله بخش قابل توجهی از فضای علم و دانش‌آموزی و رویکرد آموزش و پرورش را به خود اختصاص داده است.

خاکسار با اشاره به تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در راستای ظهور و بروز استعداد‌های دانش‌آموزان، اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا، شرایط و فضایی است که امروز دانش‌آموزان مشغول تحصیل علم و دانش هستند.

قائم مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه علم و تحصیل دانش‌آموزان باید منجر به استحکام نظام شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن بیشترین تمرکز خود را بر دانش‌آموزان قرار داده، زیرا نقش دانش‌آموزان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی تحصیل علم همراه با روحیه انقلابی را عامل نا امیدی دشمنان دانست و گفت: ظهور و بروز استعداد‌های دانش‌آموزان می‌تواند زمینه تحقق اهداف بلند انقلاب را هموارد کند.

وی در پایان با تقدیر از نقش مدیران و معلمان مدارس در برپایی جشن عاطفه‌ها و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، خاطرنشان کرد: هر مدرسه باید تبدیل به یک مرکز نیکوکاری شود و شتاب در این حرکت خیر در مسیر شکوفایی دانش‌آموزان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
یکی از آشنایان، دو پسر مدرسه ای داره که وضعیت مالیشون خوب نیست. ان شاء الله مدرسه ببینه که اینها فقیر هستند و براشون مایحتاج تهیه کنه