سارقان معتاد به ۴۸‌ فقره سرقت باتری خودرو در مشهد اعتراف کردند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان معتاد به ۴۸‌فقره سرقت باتری خودروهای پراید و تیبا در مشهد اعتراف کردند.

احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: بررسی اعترافات متهمان نشان داد که آن‌ها در یک پاتوق اعتیاد با یکدیگر آشنا شده و همانجا نقشه‌های سرقت را طراحی کرده‌اند و هر دو اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارند.

او افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان مفتح، علیمردانی و وحید به کلانتری میرزا کوچک خان مشهد پرونده در جریان افتاد و خیلی زود مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها، یک دستگاه سواری پراید پلاک‌مخدوش را که سارقان از آن در سرقت‌ها استفاده کرده بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در ابتدا  مالک خودرو که فردی سابقه‌دار بود شناسایی و پس از کسب مجوز‌های قضایی در اقدامی ضربتی و غافل‌گیرانه وی دستگیر شد که در بازرسی از مخفیگاه متهم در محدوده خیابان چمن، تعداد زیادی قطعات خودرو شامل سه حلقه لاستیک زاپاس، رینگ، جک خودرو، رادیات کولر، جعبه ابزارآلات، دریل شار‍ژی، تعدادی آینه‌بغل خودرو پراید، آینه جلو، زنجیر چرخ، تعداد زیادی کابل رابط باتری، تعدادی کابل رابط کامپیوتر و ۳۰ بست باتری قیچی‌شده خودرو به همراه ابزارآلات سرقت و مقادیری موادمخدر صنعتی کشف شد.

نگهبان بیان کرد: این متهم ۳۳ ساله به ۴۸ فقره سرقت باتری خودرو‌های پراید و تیبا در محدوده بولوار‌های شهید رستمی، چمن، مفتح، علیمردانی، ستایش، ولایت، نسترن و بولوار مصلی با همدستی دوست ۴۸ ساله‌اش اعتراف کرد و این فرد نیز در یک پاتوق اعتیاد شناسایی و دستگیر شد و از مخفیگاه وی نیز دو باتری خودرو کشف شد.

او تصریح کرد: متهمان طبق اعترافاتشان در یک پاتوق اعتیاد با یکدیگر آشنا شده و در همین پاتوق نقشه سرقت را طراحی کرده بودند و پس از سرقت هر باتری را به مبلغی بین ۴۰۰‌تا ۵۰۰‌هزار تومان به افراد مال‌خر می‌فروختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار