دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد گفت: استقبال از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد بی سابقه بود به طوری که رکورد بازدید از این نمایشگاه در امسال نسبت به سال‌های قبل شکسته شد.

علی اصغر شعبانی دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد گفت: بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه ۲۶ شهریورماه در شرایطی در مشهد آغاز به کار کرد که در همان ساعات اولیه جمعیت حاضر در آن قابل توجه بود و نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش و برخی مواد غذایی جزء کالا‌های پرفروش نخستین شب نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد بود.

او افزود: استقبال مردم از این نمایشگاه از هفت هزار نفر در شب نخست تا روز پایانی روند صعودی را طی کرد به طوری که شب گذشته که آخرین شب از برپایی آن بود تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه به ۲۴ هزار نفر رسید و همه راهرو‌های این نمایشگاه مملو از جمعیت شده و ترافیک انسانی به وجود آمده بود.

دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد ادامه داد: در مجموع بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه بیش از ۸۰ هزار بازدیدکننده داشت که در طول دوره‌های گذشته از برپایی این نمایشگاه بی سابقه بود.

شعبانی بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد در فضایی به گستره ۶ هزار مترمربع با ۳۰۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر شد که کالا‌های پرمصرف به ویژه در فصل پاییز از جمله نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم خانگی و شوینده‌ها را با ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از نرخ بازار عرضه کرد که بیشترین فروش کالا در این مدت مربوط به نوشت افزار و مواد غذایی بود.

او با اشاره به حضور بازرسان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نظارت بر عرضه صنوف تصریح کرد: در این مدت ۳۸ فرم تخلف از فروشندگان مستقر در نمایشگاه توسط بازرسان تنظیم شد که ۱۲ مورد مربوط به گران فروشی صنوف بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.