مدیر کل آموزش و پرورش کهگبلوبه و بویراحمد گفت:زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس این استان نواخته شد.

عزت خواه گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، آموزش و‌پرورش کهگیلویه و بویراحمد میزبان بیش ۱۷۰ هزار دانش آموز و ۱۴ هزار معلم است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش کهگبلوبه و بویراحمد با بیان اینکه ۳ هزار واحد آموزشی در استان فضاسازی، زیباسازی و بهسازی شده است، افزود: امسال دانش آموزان سال تحصیلی جدید را با شعار" همه با هم، مدرسه قوی، ایران قوی" آغاز می‌کنند.
 
وی ادامه داد: آیین زنگ آغاز سال تحصیلی امروز اول مهر به صورت نمادین و همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه مائده و محدثه شهرک ولایت ساعت ۷:۳۰دقیقه با حضور مسئولان کشوری و استانی نواخته شد.
 
امام جمعه یاسوج در آئین بازگشایی مدارس و زنگ نماز، ایثار و مقاومت سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و از زحمات فرهنگیان برای تحصیل، تهذیب و پیشرفت فرزندان این مرز و بوم تقدیر و تشکر کرد. 
 
آیت الله نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دانش آموزان در شأن و منزلت اسلام، قرآن، شهدا، ارزش‌های دینی و الهی و همچنین در شأن حکومت فراگیر حضرت مهدی موعود (عج) تربیت شوند.

وی افزود: بهترین راه برای انسان، دانش آموزان و کشور این است که با نگاه به آرمان‌های اخلاقی، الهی و توحیدی جامعه را بسازند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تربیت و تحصیل را در این مسیر ارزشمند دانست و یادآور شد: هدایت تحصیلی و آرمانی دانش آموزان نیز باید در این راستا باشد.

وی اضافه کرد: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که در جامعه و مکتبی زندگی می‌کنیم که آرمان‌ها و اهداف آن الهی هستند.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: اگر فرزندان ما متوجه مسیر الهی شوند، بهترین زندگی را برای خود رقم می‌زنند.

آیت الله حسینی گفت: امروز دشمنان جنگ همه جانبه‌ای را بر علیه مردم، نظام و انقلاب به کار گرفته‌اند که می‌طلبد فرزندان این مرز و بوم مراقب جنگ عفت، اخلاق حجاب و حیا باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.