فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و نقش شهرستان های استان در این دوران، افتتاح شد.

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هر آنچه که ما از امنیت، آرامش و اقتدار در اختیار داریم مدیون خون شهداست و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس یکی از اقدامات ما برای پاسداشت خون این عزیزان است.

سردار زارع کمالی افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد، ما سعی کردیم نقش شهرستان‌های استان در هشت سال دفاع مقدس را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: این نمایشگاه بدین صورت برای اولین بار و رزمایش رزمی فرهنگی رسم شیدایی ۳ نیز برای سومین بار و با تعداد ۲۴ غرفه برای شهرستان‌ها برگزار میشود.

زارع کمالی افزود: ما در کنار شهرستان‌ها به اقشار مختلفی همچون جهاد سازندگی، بسیج طلاب، بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی نیز برای تبیین نقش اقشار و گروه‌های دیگر در دفاع مقدس، ۲۰ غرفه اختصاص دادیم.

سردار زارع کمالی افزود: این نمایشگاه همراه با برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی "رسم شیدایی ۳" تا پایان هفته دفاع مقدس در دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان یزد، ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.