امام جمعه کلاردشت در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با انتشار بیانیه‌ای تحریم فرمانده انتظامی مازندران را توسط رژیم آمریکا محکوم کرد.

امام جمعه شهرستان کلاردشت تحریم فرمانده انتظامی استان مازندران توسط آمریکا را نشانه ناکارآمدی کامل تحریم‌های گذشته واشنگتن دانست و گفت: بدون شک افزودن نام نهاد‌ها و مقامات ارشد انتظامی در لیست تحریم‌ها نشانه ناکارآمدی کامل تحریم‌های گذشته آمریکا است که آن‌ها را ناچار به گسترش نظام تحریمی کرده است.

او افزود: برای همگان استیصال دولتمردان آمریکایی در تحریم‌های خود علیه ایران بیش از پیش مشهود بوده و این در حالی است که مردم سرفراز مازندران دوستدار فرزندان رشید خود در نیرو‌های مسلح به‌ویژه حافظان نظم و امنیت هستند به خوبی می‌دانند تحریم فرمانده انتظامی استان مازندران که مظهر عدالت، برابری، رشادت و صلح اجتماعی است، از سوی سردمداران بزدل آمریکایی به معنای مخالفت آمریکا با اصل عدالت و اصل امنیت جهانی است.

امام جمعه کلاردشت در این بیانیه تاکید کرد: افتخار امروز نیروی رشید، ولایی و سربلند ایران این است که بدنه آن برگرفته از بطن مردم بوده، راهشان راه ولایت و هدفشان گسترش امنیت و عزت برای میهن عزیزمان است آن‌هم با عطوفت و رحمت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار