مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شورای سینمایی به زودی با همکاری نهاد‌های مختلفی، چون سپاه، حوزه هنری و... در استان راه‌اندازی می‌شود.

پیام احمدی در ویژه برنامه استانی جشن مهر سینمای ایران و اختتامیه هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سینما یک هنر صنعت راهبردی است از این باب که تأثیر فراتر از نسل‌ها دارد، مردمی‌ترین هنر است، تکنولوژی‌های نوین برعکس دیگر هنر‌ها باعث توسعه آن می‌شود و چرخه اقتصادی بزرگی را شامل می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در عرصه سینما یک مسئله استراتژیک است و به شدت پیگیری می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه هنرمندان این استان در حوزه سینما فعال هستند، اضافه کرد: این مهم از تولید، اکران و موفقیت فیلم‌های تولیدی در این استان یا توسط فیلمسازان آن مشخص است.

وی گفت: تا ماه‌های آینده سینما فارسان راه‌اندازی شده و نسبت به اکران فیلم در این سینما اقدام می‌شود.


بیشتر بخوانید


احمدی در خصوص سینما بروجن نیز خاطرنشان کرد: به دلایلی مجموعه سینمای بروجن تعطیل شده بود که با پیگیری‌های انجام شده این سینما تا چند ماه آینده رونق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با بخش خصوصی گفتگو‌هایی انجام شده تا با سرمایه‌گذاری سینما غدیر شهرکرد را راه‌اندازی مجدد کند.

احمدی اظهار داشت: در هر نقطه‌ای از استان که اراده‌ای برای نمایش و اکران فیلم وجود داشته باشد از ظرفیت سینما سیار استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تجهیز سایر سینما‌های چهارمحال و بختیاری نیز اقدامات انجام گرفته که با فراهم شدن شرایط به‌ویژه در لردگان و اردل سالن سینما احداث شود.

احمدی با اشاره به اینکه شورای سینمایی به زودی در استان راه‌اندازی خواهد شد، ادامه داد: این مهم با همکاری نهاد‌های مختلفی، چون سپاه پاسداران، حوزه هنری و… انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار