فیلم سینمایی میان صخره‌ها به کارگردانی هنرمند فیلم‌ساز چهارمحال و بختیاری که به تازگی در اکران عمومی سراسر کشور شده است در نشست با حضور عوامل فیلم اکران و نقد بررسی شد.

میان صخره‌ها داستان ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپانی را به تصویر می‌کشد که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می‌برند، اما یک کنجکاوی کوچک، سرنوشت آن‌ها را تا دم مرگ پیش می‌برد.

احسان قائدی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در اکران این اثر سینمایی گفت: رسیدن آثار سینمایی هنرمندان استان‌ها در رسیدن به اکران عمومی کمتر اتفاق می‌افتد و فیلم «میان صخره ها» تولید هنرمند خوب استان «مختار عبداللهی» با درخشش‌های فراوان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی اکنون اکران سراسری در سینما‌های کشور را از آن خود کرده و اکنون باید با تمام توان از این فیلم برای دیده شدن در سینما‌های سراسر کشور حمایت کنیم.


بیشتر بخوانید


قائدی اظهار داشت:چهارمحال و بختیاری دارای استعداد‌های خوب فیلمسازی است و باید تمام توان خود را برای دیده شدن این استعداد‌های شاخص هنری در کشور به کار ببندیم و فیلم میان صخره‌ها با حضور در جشنواره‌های مختلف و کسب جوایز بسیار ثابت کرد که هنرمندان استان همچون گذشته در عرصه فیلمسازی کشور جایگاه بالایی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار