البرزی گفت: با اقدامات انجام‌شده مشکل قطعی آب شهر جدید مهستان به‌زودی حل می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ در شانزدهمین جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام، به سخنرانی پرشور رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل اشاره کرد و گفت: وب با سخنان خود لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشید و مدعیان دروغین مبارزه با تروریست را به استهزاء و تمسخر گرفت.

وی بیان کرد: شانزدهمین جلسه ستاد توسعه پایدار شهرستان، مختص بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان برگزار شده است و بنا داریم در این جلسات که از این به بعد به صورت جلسات کارگروه دنبال خواهد شد، انبوه کارهای انجام نشده در سال‌های گذشته را بررسی و به سر انجام برسانیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: «جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان» از امروز با عنوان «کارگروه شورای توسعه شهر مهستان» ادامه پیدا می‌کند و همچنین ستاد توسعه پایدار شهرستان در ۶ کارگروه برای ۴ شهر و ۲ بخش شکل گرفته است و شهرداران و بخشداران شهرستان به عنوان دبیران این کارگروه‌ها منصوب می‌شوند و در شهرداری و بخشداری‌ها واحدی تحت عنوان دبیرخانه راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دبیرخانه توسعه شهرها و بخش‌ها، برنامه‌هایی برای اعضای شوراهای اسلامی در حوزه‌های مختلف ایجاد خواهد شد و آنها با استفاده از فکر و ایده صاحب نظران، برنامه‌های خود را برای توسعه شهرها و بخش‌ها اعلام می‌کنند و شهرداران و بخشداران نیز بایستی ساز و کارهای اجرایی خود را در این جلسات ارائه دهند و با این کار ادعا می‌کنیم در آینده نزدیک، شهرستان ساوجبلاغ را به کارگاه سازندگی تبدیل خواهیم کرد.

البرزی خاطرنشان کرد: برنامه فرمانداری برای شهرستان، سیاست گذاری خواهد بود و در جلسات کارگروه شورای توسعه، مسائل را از شهرداران و بخشداران مطالبه و پیگیری خواهیم کرد و همه باید چنان کار کنیم تا حرفی برای گفتن دیگران باقی نماند.

وی خود به مشکل قطعی آب در شهر مهستان پرداخت و گفت: این نوید را به مردم شریف مهستان می‌دهم که مشکل قطعی آب شهر را به زودی حل کنیم.

برچسب ها: آب شرب ، حل مشکل آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.