استاندار کرمان از مردم نیک‌اندیش استان برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها دعوت کرد و آن را موجب توسعه فرهنگ انفاق دانست.

استاندار کرمان با حضور در پایگاه جشن ملی عاطفه‌ها در میدان آزادی کرمان و مشارکت در این جشن ملی و دعوت از مردم نیک‌اندیش استان، برپایی این مراسم ملی را موجب توسعه فرهنگ انفاق و تقویت روحیه دستگیری از دیگران عنوان کرد.

محمدمهدی فداکار افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله در دو نوبت، کار فرهنگی بسیار ارزشمندی در دست‌گیری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌کند.

او اثر فرهنگی برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها را بسیار باارزش و آن را موجب تقویت روحیه کمک به دیگران در جامعه دانست.

استاندار کرمان تصریح کرد: بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توان تهیه لوازم اولیه حضور در مدرسه را ندارند و با کمک خیران و مردم نوعدوست به حفظ کرامت آن‌ها کمک خواهیم کرد.

فداکار، مشارکت خانواده‌ها به همراه فرزندان را در مراسم ملی جشن عاطفه‌ها آموزش یک کار فرهنگی و ارزشمند عنوان کرد و بیان داشت: ملت ایران همواره در دست‌گیری از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت پیشقدم بوده‌اند.

در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها از امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برپا شده و تا ۱۵ مهر ماه برای مشارکت و کمک نیکوکاران و خیرین به دانش‌آموزان نیازمند دایر هستند.

مراسم ملی جشن عاطفه‌ها در قالب پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، امسال با شعار «آینده‌ساز باشیم» در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.