هورسان رامسر تنها نماینده مازندران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر والیبال کشور در اولین گام به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

سی ‎و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم از سی ام مهرماه آغاز خواهد شد و هورسان رامسر از ساعت ۱۶ این روز در هفته نخست مهمان فولاد سیرجان است.

در دیگر بازی‌های هفته اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، ایفا سرام اردکان با شهرداری گنبد، مس رفسنجان با طبیعت اسلامشهر، پاس گرگان با نیان الکترونیک مشهد، گیتی پسند اصفهان با شهرداری ارومیه، سایپا تهران با شهداب یزد و پیکان تهران با چادر ملو اردکان، روبرو می‌شوند.
 
مرحله مقدماتی این مسابقات در مدت ۲۶ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و ۸ تیم اول و ۴ تیم آخر جدول راهی مراحل متمرکز پلی آف و پلی اوت می‌شوند و ۲ تیم نیز به لیگ یک سقوط خواهند نمود.

در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه کشور استان مازندران، ۲ نماینده به نام‌های لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر داشت که آملی‌ها با وجود کسب عنوان نایب‌قهرمانی، امسال از تیمداری منصرف شد.

هورسان رامسر هم در سال گذشته، مقام پنجم را پس از تیم‌های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل و پیکان تهران و پاس گرگان به دست آورد.

تیم هورسان در سومین تجربه لیگ برتری خود پس از کسب رده‌های نهم و دوازدهم در فصل‌های گذشته، در سال ۱۴۰۱ با ۱۶ برد، ۴۷ امتیاز و قرار گیری در جایگاه پنجم جدول مرحله مقدماتی به کارش پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار