آمادگی مدارس کوهبنان برای حضور دانش آموزان

مدیر حراست آموزش و پرورش کوهبنان با اشاره به عملکرد خوب مدیران آموزشگاه‌های این شهرستان در پروژه‌ی مهر گفت: مدارس کوهبنان برای حضور دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی، آمادگی کامل دارند.

مدیر حراست آموزش و پرورش کوهبنان به همراه معاونت پشتیبانی از روند اجرای پروژه مهر در مدارس بهدشتی، فاطمیه، شهید مفتح و شهید مطهری این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید فعالیت‌های ستاد پروژه مهر مدارس فوق همچنین تعمیرات و بهسازی این مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر حراست آموزش و پرورش کوهبنان در این بازدید از فعالیت‌های صورت گرفته ، تعمیر و بهسازی مدارس از سوی مدیران مدارس تشکر کرد.

سید احمد روح الامینی بر لزوم توجه به زیباسازی فضای آموزشی برای اول مهر تاکید کرد و گفت: بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی و پویایی دانش‌آموزان دارد و مدرسه بانشاط موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود.

او تصریح کرد: مدیران آموزشگاه‌های شهرستان در پروژه‌ی مهر بسیار خوب عمل کرده اند و در نتیجه، مدارس این شهرستان برای حضور با شکوه، پرشور و با نشاط دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید، آمادگی کامل دارند.

مدیر حراست آموزش و پرورش کوهبنان ضمن مطلوب توصیف کردن روند آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی، از عملکرد شورای آموزش و پرورش، مجموعه کارکنان اداری، مدیران و عوامل اجرایی مدارس تشکر کرد و افزود: جا دارد خانواده‌ها در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی با مدیران، آموزگاران و دبیران مدارس تعامل و مساعدت لازم را داشته باشند.

نامجو کوهبنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار