سرپرست اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش کردستان از حضور مستمر بازرسین ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل محمدی سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به اینکه ثبت نام دانش آموزان یکی از مهم‌ترین ارکان پروژه مهر می‌باشد، ستاد ثبت نام دانش آموزان از خرداد ماه سال جاری به منظور اجرای مطلوب فرآیند و رفع مشکلات احتمالی تشکیل و تیم‌های بازرسی در سطح استان، مناطق و شهرستان‌ها به صورت مستمراز مدارس در ایام تابستان بازدید می‌نمایند.

او افزود: ضمن انجام نظارت بالینی، عملکرد کلیه مدارس استان در زمینه ثبت نام دانش آموزان بصورت سیستماتیک و از طریق سامانه نظارت و بازرسی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: بازرسین ستاد نظارت بر ثبت نام با حضور در مدارس، وضعیت اخذ وجوه مجاز به دریافت، اطلاع رسانی مناسب، حضور فعال مدیران محترم مدارس و عوامل اجرایی در محل خدمت و اجرای کامل دستورالعمل‌های ستاد ثبت نام، با رویکرد نهادینه سازی عدالت آموزشی و ارتقاء پاسخگویی و قانون مداری و جلب رضایت مردم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

محمدی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده نقص مقررات جاری، اولیاء می‌توانند از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس http://shekayat.medu.ir اقدام به ثبت شکوائیه نموده و حداکثر در مدت ۷ روز به آن رسیدگی خواهد شد.

او افزود: مشخصات اعضای ستاد نظارت برثبت نام استان و شهرستان‌ها در تابلو اعلانات مدارس در معرض دید نصب گردیده و اولیاء و مراجعین محترم در صورت هرگونه اعتراض، انتقاد، پیشنهاد و یا سوال می‌توانند با شماره تلفن‌های اعلام شده تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.