هجدهمین جشنواره شهید رجایی کرمانشاه با معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان برگزار شد.

در جشنواره که عصر امروز (۲۹ شهریور) برگزار شد، یازده دستگاه اجرایی برتر استان کرمانشاه معرفی و از مدیران آن‌ها تقدیر شد.

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بعنوان دستگاه برتر معرفی و از رضا داوودی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

در گروه تولیدی و خدماتی سازمان جهادکشاورزی استان دستگاه برتر شد و از علی چاله چاله رییس این سازمان تقدیر شد. 

در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان بعنوان دستگاه برتر معرفی و از محمد خیاط زنجانی مدیر کل این دستگاه تقدیر شد.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بهزیستی استان بعنوان دستگاه برتر معرفی و از بهزاد شهبازی مدیرکل این دستگاه تقدیر شد.

در گروه اقتصادی و مالی اداره کل گمرکات استان کرمانشاه بعنوان دستگاه برتر معرفی و از علی اصغر عباس زاده مدیرکل گمرکات استان تقدیر شد.

در گروه عمومی، امنیتی و قضایی هم اداره کل استاندارد استان بعنوان دستگاه برتر معرفی از مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان تجلیل شد.

 اداره کل اقتصاد و دارایی و اداره کل نوسازی مدارس استان نیز بعنوان دستگاه‌های برتر در پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری معرفی و از محمود رشیدی اقدم و مرزبان نظری مدیران کل این دستگاه‌ها تقدیر شد.

همچنین اداره کل امور مالیاتی و شرکت گاز استان بعنوان دستگاه‌های برتر در زمینه انجام اقدامات برجسته معرفی و از بهمن بادکو و سید ناصر حسینی مدیران این دستگاه‌ها تقدیر شد.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز بعنوان دستگاه برتر در زمینه اطلاع رسانی و تبیین معرفی و از محسن داربی مدیرکل صمت استان تقدیر شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه کارگزاران در نظام اسلامی باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشند، گفت: رضای خدا اولین موردی است که باید مد نظر قرار دهیم. باید بدانیم خداوند ناظر اعمال ماست و کار‌های ما را می‌بیند و تمام کار‌های ما باید در جهت رضای خدا باشد.

وی خدمت به مردم و کسب رضایت آنان را دیگر موردی عنوان کرد که باید مد نظر کارگزاران نظام جمهوی اسلامی ایران باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی برکاتی دارد و سبب حرکت در جهت ارتقاء عملکرد‌ها خواهد شد، افزود: البته نباید برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب محدود کردن خلاقیت‌ها در دستگاه‌ها شود و اینگونه شود که دستگاه‌ها روی ریل جشنواره‌ای و بر اساس شاخص‌های مورد ارزیابی در این جشنواره حرکت کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره‌ها محدودیت‌هایی بلحاظ تقدیر از دستگاه‌های برتر وجود دارد، گفت: این موضوع نباید حمل بر عملکرد ضعیف دیگر دستگاه‌ها گذاشته شود.

وی بر لزوم ارتقاء بهره‌وری در استان تاکید کرد و گفت: بهره وری در کشور و استان خیلی جای ارتقاء دارد.

صحرایی گفت: امیدوارم حضور نیرو‌های جوان، تلاشگر و با انگیزه و انقلابی در ادارات ما بروز بیشتری داشته باشد.

نورزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه هدف از برگزاری این جشنواره را تکریم خدمات صادقانه، انقلابی و موثر به مردم، نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌ها و شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.

وی گفت: در این جشنواره ۵۵ دستگاه اجرایی استان را بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بررسی کردیم که در نهایت یازده دستگاه برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه قریب ۶۵ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول خدمت هستند، گفت: ۷۲ درصد این نیرو‌ها مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.