فرمانده سپاه استان سمنان از ایجاد کمیته تخصصی کنگره سه هزار شهید استان خبر داد و بیان کرد: این کنگره بزرگ بهار سال آتی برگزار می‌شود.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در نشست برنامه‌ریزی کنگره شهدای سمنان با بیان اینکه لازم است تا مقابله هدفمند و هوشمند با جنگ ترکیبی دشمنان انجام شود، تاکید کرد: برخی برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت و ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان تا کنون اجرا شده و لازم است تا کیفیت بخشی مناسب به برنامه‌های پیش رو به انجام رسد.

وی افزود: ضعف عمده ما در برنامه‌های ستاد کنگره، عدم بازخورد مناسب در فضای مجازی است و لازم است کمیته‌های مربوطه در استان برنامه‌ریزی خاصی را در پوشش رسانه‌ای این اقدامات به انجام رساند.

فرمانده سپاه استان سمنان از ایجاد کمیته تخصصی کنگره شهدای استان خبر داد و بیان کرد: کنگره بزرگ سه هزار شهید استان بهار سال آتی برگزار می‌شود.

دامغانی ادامه داد: برخی از برنامه‌ها و طرح‌های ستاد کنگره زمان بر است و با توجه به احتمال دیدار اعضای ستاد کنگره با رهبر معظم انقلاب در آستانه برگزاری کنگره، لازم است تا هر چه زودتر تولید این آثار با سرعت پیگیری و به سرانجام رسد.

وی با بیان اینکه در طی مدت باقی مانده تا برگزاری کنگره، جلساتی را با اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار و توصیه‌های لازم ارائه خواهد شد، گفت: مدیران و دبیران کمیته‌های تخصصی نسبت به پوشش رسانه‌ای و انتشار اقدامات در رسانه‌ها و فضای مجازی اقدام کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تا کنون یک کنگره شهرستانی شهدای استان سمنان نیز در شهرستان میامی با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.