مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از آبرسانی به ۱۴۰ روستای استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت : آبرسانی به ۲۰۰ روستای دیگر استان کرمانشاه تا پایان سال در دستور کار این شرکت قرار دارد.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : پارسال برای آبرسانی به ۳۴۹ روستای استان قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شد که از این تعداد تاکنون به بیش از ۱۴۰ روستا از آبرسانی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، آبرسانی به ۲۰۰ روستای باقی‌مانده تا پایان امسال انجام شود.

داوودی از جهاد آبرسانی به ۸۶۰ روستای استان کرمانشاه طی سه سال خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۱۱ روستای باقی مانده که با تنش آبی مواجه اند که تا تابستان ۱۴۰۵ باید به این روستا‌ها آبرسانی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های استان در حال حاضر پیشرفت خوبی دارند و در برخی از نقاط سخت‌گذر برای آبرسانی مشکل وجود داشت اکنون با تلاش و جهاد شبانه روزی مشکلات آن‌ها مرتفع شده است.

وی گفت: در این پروژه‌ها سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص)، مناطق شرقی تا اسلام‌آباد غرب و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف مناطق غربی استان و اورامانات را در جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب پوشش می‌دهند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به پایداری آب روستا‌های فیروز آباد کوچک کنگاور، ۲روستای گلسرخه و ده خداداد شهرستان سنقر و کلیایی، افتتاح مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای دشه بخش مرکزی پاوه در روز‌های گذشته اشاره کرد.

داودی از راه اندازی و تجهیز مجدد چاه آب شرب شهر گودین به عمق ۱۰ متر با جمعیت سه هزار و ۵۰۰ نفر و همچنین پایداری آب شرب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی در هفته‌های اخیر خبر داد .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.