کامران قدس گفت: مجوز راه اندازی اورژانس اختصاصی پیش بیمارستانی بانوان در سمنان برای حوادث اخذ شد.

کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست خبری به مناسبت روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی گفت: مجوز اورژانس اختصاصی بانوان اخذ و به پرستاران و فوریت‌های پزشکی خانم اموزش‌های لازم داده شده تا در ساعات روز، در صورت بروز حوادث در حوزه بانوان، حادثه مدیریت شود.

وی از اضافه کردن ۳ دستگاه موتور آمبولانس و افزایش نیرو‌های اورژانس برای پایگاه‌های اورژانس خبر داد و گفت: نهمین پایگاه جاده‌ای دامغان بعد از ۱۲ سال به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم افتتاح شد.

قدس بابیان اینکه ۳۳ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه فعال هستند افزود: یک بالگرد، ۱۱ پایگاه شهری و ۲۱ پایگاه جاده‌ای اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: از بهزیستی استان شماره تماس ناشنوایان و‌بیماران اتیسم اخذ و در صورت هر تماس یا پیامکی از جانب این افراد، نیرو‌های اورژانس اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مرکز فرماندهی و اعزام آمبولانس‌ها در مرکز تدین به عنوان مرکز eoc تجمیع شده است ابراز داشت: ساختمان فرماندهی بحران در پایگاه امام رضا در مساحت یک هزارو ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته و افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.