رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت:دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و دولت و همچنین به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن نظام جمهوری اسلامی است.

حسن ناهیدی گفت: یکی از محور‌های اساسی و تلاش دولت بر اهمیت دادن و شرکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت ملت در امور و تقویت رابطه‌ی مردم و دولت ایجاد سرمایه‌ی اجتماعی می‌کند، افزود: یک عرصه مهم تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی، شرکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

ناهیدی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و اقدامات بسیاری برای رفع موانع و مشکلات زیرساختی در استان انجام شده است، اضافه کرد: انتخابات پیش رو نیز همانند سال‌های گذشته انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری مردم همراه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: اخیرا دشمن تلاش کرد تا افکار عمومی را به سمت بی ثباتی ببرد، اما مردم به فراخوان‌های برون مرزی و فرامنطقه‌ای آن‌ها اعتنا نکردند و این نشان از هوشیاری جوانان و افزایش بصیرت مردم است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک طی بازه زمانی از ۲۷ شهریور ماه لغایت ۲ مهرماه به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند و متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خود را ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.