اعظمی با تأکید بر تعیین و تکلیف نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شرق استان کرمان گفت:مسئولانی که کوتاهی کنند تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

سلمان اعظمی ساردو رئیس دادگستری بم در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز شهرستان و در جلسه پیشگیری از وقوع جرم بر رفع نقاط حادثه‌خیز در محور مواصلاتی منتهی به بم تاکید کرد و اظهار داشت: در شهرستان بم چند نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که یکی از آن‌ها پل اسفند به ‌طرف دهبکری است که لازم است هر چه سریع‌تر بودجه آن مشخص و در اولویت قرار گیرد.

او از تعیین مهلت سه‌ماهه برای رفع نقطه حادثه‌خیز از تونل اسفند به سمت دهبکری خبر داد و گفت: در زمینه احیای حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردمی درصورتی که بعد از سه ماه این نقطه حادثه‌خیز برطرف نشود اعلام‌جرم و ترک فعل مسئولان مربوط را اعلام می‌کنیم.

این مقام قضایی با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی در شرق استان، تصریح کرد: نقاط حادثه خیز، تهدیدی برای جان رانندگان و سرنشینان به شمار می رود و برای ما اولویت مهم حفظ جان و سلامت انسان‌ها است.

این مقام قضایی اعلام کرد: نقطه حادثه‌خیز دیگری در منطقه خواجه عسکر و بیدران است که جاده بین‌المللی از وسط روستا‌های تهرود و بیداران و خواجه عسکر می‌گذرد و همین امر باعث حادثه‌خیز بودن جاده شده است.

اعظمی ساردو یکی از وظایف قوه قضائیه را موضوع پیشگیری از وقوع جرم برشمرد و عنوان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم مصوباتی دارد که در حکم قانون هستند و برای هر موضوع مدت زمانی تعیین و در شورای پیشگیری مطرح می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان بم بیان داشت: نقطه حادثه‌خیز دیگری که قبلاً دو ماه برای اصلاح آن در نظر گرفته شده بود، پل تقاطع غیرهمسطح بم دهبکری است که دادستان بم به‌صورت حضوری از پل بازدید به عمل آوردند و خوشبختانه اقداماتی انجام شده بود.

اعظمی ساردو عنوان‌کرد: ۱۸ سال از شروع پروژه پل تقاطع غیرهمسطح می‌گذرد که این پروژه متعلق به اداره کل راهداری است و باید تا پایان مهلت دوماهه این پروژه خاتمه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار