حجت الاسلام عباس امینی گفت: راهکارهای ایجابی و فرهنگی در پیشگیری از ناهنجاری‌ها از جمله ناآرامی‌ها نقش بسزایی دارد و نتیجه‌بخش‌تر است.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ارائه راهکارهای ایجابی و فرهنگی در نهادهای مختلف از جمله خانواده، آموزش و پرورش، آموزش عالی، اصناف و از همه مهمتر فضای مجازی، می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود سال گذشته به هنگام ناآرامی‌ها الگوهای مناسبی ارائه داد، ابراز کرد: سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید از این الگوها نمونه‌برداری کنند.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه در زمینه محتواسازی و روایت نخست رویدادها در زمان ناآرامی‌های سال گذشته کوتاهی شد، ادامه داد: ترک فعل‌هایی در این زمینه داشتیم که باید به آن رسیدگی شود.

امام جمعه شاهرود به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مرکز و استقرار نیروی ارتش استان سمنان در شاهرود است، اما رژه نظامی در روز ۳۱ شهریورماه در این شهرستان انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نهاد امامت جمعه مخالف رژه نظامی در شهرهای دیگر نیست، افزود: رژه نیروهای مسلح مایه افتخار، امید و غرور ملت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.