همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم با حضور نویسندگان استان‌های یزد، لرستان، مرکزی، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.

اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم گفت: این همایش منطقه‌ای با حضور نویسندگان نوقلم از استان‌های یزد، لرستان، مرکزی، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری تا فردا چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در مجتمع لاله شهرکرد در حال اجراست.

وی افزود: ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آموزش تخصصی نویسندگان نوقلم از اهداف برگزاری این همایش است.


بیشتر بخوانید


عسگری با اشاره به اینکه شرایط سنی شرکت‌کنندگان در این همایش ۱۵ تا ۵۵ است، اضافه کرد: آثار ارائه شده به این همایش دارای ارزش ادبی و هنری است و در آینده آثار برگزیده افراد شرکت‌کننده به چاپ خواهد رسید.

وی ادامه داد: آثار نویسندگان شرکت‌کننده در این همایش در قالب‌های داستان کوتاه و بلند، خاطره نویسی، زندگی نامه، فیلمنامه، دل‌نوشته و یادداشت‌هایی است و خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی از برنامه‌های دیگر این همایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار