رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جریان ملاقات عمومی خود با شهروندان، اجرای عدالت و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم را جزء سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه عنوان کرد.

جلسه ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در محل دفتر ریاست اداره کل دادگستری استان برگزار و طی آن مراجعین به صورت مستقیم و رو در رو مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند.

در حاشیه برگزاری این جلسه محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضایی اظهار کرد: اثربخشی ملاقات‌های مسئولان قضایی با مردم در رضایتمندی عمومی و توسعه عدالت اجتماعی متبلور است و لذا تلاش‌ها در دستگاه قضایی باید حول محور خدمت رسانی مضاعف به مردم و افزایش سطح اعتماد عمومی به دستگاه قضایی سازماندهی شود. 


بیشتر بخوانید


وی افزود: توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولان قضایی تکریم ارباب رجوع و توجه به کرامت انسانی شهروندان است و بر این اساس همه خادمان مردم در دستگاه قضا می‌بایست برای صیانت از حقوق حقه مردم و نظارت شایسته بر امور قضایی شهروندان گام بردارند.

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان و معاونین ایشان دوشنبه هر هفته در محل اداره کل دادگستری چهارمحال و بختیاری برگزار می­ گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار