مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه، گفت : ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ (کوچک روستایی) از ابتدای امسال تاکنون در بین دامداران این شهرستان توزیع شده است.

کامران کریمی مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : شهرستان کرمانشاه با توزیع این میزان تسهیلات، رتبه اول جذب تسهیلات کوچک روستایی در استان را در سال جاری به خود اختصاص داد.

وی افزود: تسهیلات کوچک روستایی باعث تسهیل و توسعه کسب و کار‌های کوچک، تثبیت اشتغال قبلی و افزایش درآمد کشاورزان و دامداران می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: یکی از معضلات جوامع روستایی، مهاجرت روستائیان به شهر‌ها است که بر همین اساس یکی از اولویت‌های همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه، اعطای تسهیلات مناسب به روستائیان و ایجاد کسب و کار به ویژه برای جوانان است.

کریمی ادامه داد: در همین راستا، از ابتدای سال جاری، با پیگیری‌های شبانه روزی همکاران بخش امور دام شهرستان، بررسی و تأیید ثبت نام ۹۶۸ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات کوچک روستایی انجام شده و در مجموع مبلغ ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات کوچک روستایی به دامداران شهرستان کرمانشاه پرداخت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.