رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: امروزه در کنار مسئله آموزش نیاز به ایجاد یک جریان تبیینی و تربیتی از سوی مجموعه‌های مردمی دولتی احساس می‌شود.

حجت الاسلام حیدری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با تلاش مجموعه‌های مردمی قرارگاهی با عنوان تبیین و تربیت دانش آموزان استان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد شکل گرفته تا با کمک ارگان‌هایی همچون آموزش و پرورش به یکی از اساسی‌ترین مسوولیت‌ها یعنی جهاد تبیین بپردازد.

او با اشاره به اینکه تعدادی از مجموعه‌های تربیتی و دانش آموزی برای اجرای این طرح‌های تبیینی و تربیتی پا به عرصه گذاشتند افزود: اجرای با کیفیت این طرح‌ها در گرو حمایت هر چه بیشتر از سوی مجموعه‌های دولتی و شهرداری است.

به گفته حیدری در این قرارگاه ۱۰ طرح عملیاتی از جمله اردو‌های فصل رویش، دوره بچه‌های حاج قاسم، عملیات شهید فخری زاده، اردو‌های راهیان پیشرفت، اردو‌های جهادی، کرسی‌های آزاد اندیشی و پویش‌های کتابخوانی در حال اجرا است و با تایید کمیسیون فرهنگی، مقرر شد شهرداری برای حمایت از طرح‌های مذکور در حوزه تبیین و تربیت، حداکثر مشارکت لازم را با این مجموعه‌ها داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد در پایان با تصریح بر اینکه اجرای درست و به موقع این طرح‌ها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آماده دریافت سایر طرح‌های فاخر تبیینی و تربیتی نیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.