فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد تبیین است که گام مهم در تحقق آن امید آفرینی است.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان در دومین یادواره شهدای رسانه یزد، مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را جها‌د تبیین دانست و گفت‌: گام مهم در تحقق این جهاد امید آفرینی است که رسانه‌ها در آن نقش بسیار مهمی دارند.

او در این یادواره که مصادف با شام شهادت حضرت رقیه سلام الله علی‌ها در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد علیه السلام یزد برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه امروز در کشورمان داریم از عاشورای حسینی است و اگر الگوگیری از قیام امام حسین علیه السلام نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اقتدار نظامی کشورمان که شاهد برخی جلوه‌های آن در تنگه هرمز بودیم، گفت: این اقتدار تا زمانی برقرار است که عمار‌های زمان در جنگ شناختی امروز، مالک اشتر دوران را یاری کنند.

زارع کمالی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز حوادث عاشورا را خالی شدن جامعه از حق و حقیقت و بازگشت به عقب جامعه از خطوط ترسیم شده از سوی پیام اکرم (ص) پس از ۶۰ سال ذکر کرد و ادامه داد: اگر امروز نیز خوب عمل نکرده و جهاد تبیین نکنیم، همه محور‌هایی که امام راحل (ره) برای جامعه اسلامی طراحی کرده و بیش از ۲۷۰ هزار شهید برای آن تقدیم شد، به عقب باز می‌گردد.

او مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی امروز با دشمن را جهاد تبیین خواند و با بیان اینکه همگی در قبال این مسئولیت خطیر وظیفه داریم، تصریح کرد: گام مهم در تحقق جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی در این جنگ نابرابر است و برای موفقیت در آن باید جهاد خدمت‌رسانی در جامعه را رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.