مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: یادواره شهدای امنیت در جهت انتقال رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدا برای امنیت کشور در پنج مهرماه برگزار می‌شود. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درسومین جلسه شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد گفت:با توجه به اغتشاشات سال گذشته در استان خاطرنشان کرد: یادواره شهدای امنیت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدا برای امنیت کشور در پنج مهرماه برگزار می‌شود. 

محمد ناظری در ادامه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان را تشریح کرد و گفت: میثاق با لاله ها، با هدف غبار روبی و عطر افشانی ۳۵۵ گلزار شهید در سطح استان، با پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پنجشنبه ۶ مهر، طرح سپاس و تقدیر از خانواده‌های ۹۶۱ شهید دوران دفاع مقدس در طول این هفته با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشارکت استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان انجام خواهد شد. 

استاندار سیستان و بلوچستان نیز دراین جلسه ، فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگ کمک کردن به دیگران عنوان کرد و گفت: همان گونه که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به یکدیگر کمک می‌کردند الان هم این فرهنگ در جامعه ما باید انجام و اجرایی شود.

کرمی افزود:در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی و فضای مجازی قصد اشغال ذهن و به انحراف کشیدن ذهن جوانان و نسل آینده‌ساز جامعه ما را دارند، بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین فرهنگ جهاد و دفاع و مقابله با جنگ‌های شناختی و ترکیبی دشمنان به‌صورت مردم‌محور اجرا می‌شوند.
سرتیپ دوم غلامرضا جعفری بیان کرد: در پاسداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت تلاش داریم از ظرفیت اقشار مختلف مردم و به‌ویژه فرماندهان و پیشکسوتان جنگ در کمیته‌های ۱۵ گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهره ببریم.
وی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، شرکت در نمازهای جمعه و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در مساجد از جمله برنامه های در طول این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار