سپاهان برای دیدار نیروی هوایی عراق از آمادگی صذ درصدی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۳ با اشاره به اینکه سپاهان برای این مسابقه از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است گفت: این تیم در مسابقات لیگ ایران نتایج خوبی کسب کرده و اردوی خوبی هم در روسیه برگزار کرده است.


ایوب عا‌دیشو افزود: ما اکنون فقط ۶۰ درصد امادگی برای این مسابقه داریم؛ بازیکن ما شریف مصدوم شده و او بازیکن مهم و تاثیرگذاری برای ما بود.


او گفت: بازیکنان خارجی ما دیر به تمرینات اضافه شدند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصدی آماده نیستند، اما برای مسابقه اماده هستند و تلاش میکنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


عادیشو افزود: وقتی ما در زمین خوب بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم، هواداران هم خوب حمایت می‌کنند، امیدوارم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.


ابراهیم بایش بازیکن نیروی هوایی عراق هم در مورد دیدار با سپاهان گفت: سپاهان تیم و باشگاه بزرگی است و نتایج بسیار خوبی در مسابقات ایران کسب کرده است.


اوافزود: یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار خود را نداریم و این کار را برای ما بسیار سخت می‌کند، ولی برای کسب بهترین نتیجه همه تلاش خود را خواهیم کرد.

برچسب ها: فوتبال ، سپاهان ، اربیل ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار