مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اردو‌های موثری در کردان کرج و کشور ترکیه برگزار کردیم و روز به روز آمادگی خود را برای شروع لیگ برتر افزایش می‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گئورگی ولسیانی مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه سپاهان از آمادگی بسیار خوبی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر برخوردار است گفت: درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شرایط معمولی را در باشگاه سپاهان سپری می‌کنیم و در حال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

او تصریح کرد: سپاهان از آمادگی بسیار خوبی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر برخوردار است. اردو‌های موثری در کردان کرج و کشور ترکیه برگزار کردیم و روز به روز آمادگی خود را افزایش می‌دهیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: دیدار‌های تدارکاتی کمک بسیار زیادی به ما کرد تا با هماهنگی میان بازیکنان و شناخت تیم‌ها قدم بزرگی را برای حضور در لیگ برتر برداریم.

گئورگی ولسیانی درباره رویارویی با تیم سابق خود در ورزشگاه نقش‌جهان نیز گفت: فصل بسیار خوبی را در نساجی سپری کردم و برای هم تیمی‌های سابقم آرزوی موفقیت می‌کنم و به تمام هواداران نساجی که فصل خوبی را با یکدیگر سپری کردیم سلام می‌رسانم.
 


برای صحبت از قهرمانی زود است

 

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: صحبت از قهرمانی در این مقطع بسیار زود است. سپاهان باشگاه بزرگی است و امیدواریم با حمایت هواداران‌مان فصل خوبی را سپری کنیم.


او درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را تقریبا از ۲ ماه گذشته سپری کرده‌ایم و با انجام چند دیدار تدارکاتی آماده آغاز دیدار‌های لیگ برتر هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدواریم در چند روز باقیمانده آمادگی خود را به حداکثر برسانیم و برای آغاز فصل آماده شویم و در ۳ جبهه بسیار سخت با آمادگی کامل کار خود را آغاز کنیم.

مهدی کیانی درباره اینکه کارشناسان از تیم سپاهان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل یاد می‌کنند، ادامه داد: برای بازیکنانی که از سپاهان جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنیم و صحبت از قهرمانی در این مقطع بسیار زود است. سپاهان باشگاه بزرگی است و امیدواریم با حمایت هواداران‌مان فصل خوبی را سپری کنیم.

او درباره دیدار‌های تدارکاتی سپاهان و اینکه چقدر این دیدار‌ها به روند سپاهان کمک کرده است، بیان کرد: انجام این دیدار‌ها در روند رو به جلو سپاهان بسیار موثر است. مرور تاکتیک اصلی سپاهان در این دیدار‌ها بسیار مهم است و امیدواریم با کسب آمادگی در این دیدار‌ها با شرایط خوبی پا به مسابقات لیگ برتر گذاریم.

انتهای پیام/ی
 



برچسب ها: سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.